Indlæg
Titel:Dansk Tandplejerforening forbedrer medlemsservice med TeamCase
Kategori:
Oprettet:04/20/2010
Forfatter:Johannes Madsen -
Papirarkiver og formodninger er erstattet af en elektronisk vidensbank og statistisk viden i Dansk Tandplejerforening. Ved at integrere TeamCase, Outlook og økonomisystemet Dynamics C5 har foreningen skabt en løsning, som giver markant bedre overblik og øget vidensdeling.

Cand. polit. Lisbeth Kruse Hansen, som er forhandlingsleder i Dansk Tandplejerforening, fortæller:
      ”Vi er en forholdsvis lille fagforening, som varetager et meget bredt spekter af ansvarsområder. Det kræver et stort overblik hos sagsbehandlerne, som skal være i stand til at navigere i en strøm af informationer, der skal omsættes til handling. Vi er glade for TeamCase, som har forbedret vores medlemsservice”

Læs hele historien her:
Har du installeret Adobe Acrobat Reader?


Diskussions forløb

04/20/2010Dansk Tandplejerforening forbedrer medlemsservice med TeamCase (Johannes Madsen)
Notesnet.dk - Rustenborgvej 7a - 2800 Kgs. Lyngby - info at notesnet.dk